tisdag 18 februari 2014

Home sweet home

Hoppas arbetshästen tycker som överskriften för nu är "han" hemma igen. I lördags blev det snabbaste turen någonsin till Malmö, tur/retur-resa, symaskinsaffär och IKEA på 3,5 timme (och då är bilturen 2 timmar!). Men så var inte någon av oss i form för shopping. Såååå skönt att den står på bänken i syrummet igen trots den dyra lösensumma jag fick betala för att få ut den. Jag var bara tvungen att provbrodera när jag kom hem, tvungen att höra den arbeta och att se resultatet efter reparationen.
Har tusen och en ideér på saker som ska broderas. Nu ska bara energin återvända till själen så kroppen kan sätta igång att arbeta.


En vacker bukett fick jag på alla hjärtans dag av den underbaraste mannen på jorden - nämligen min!


Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar