måndag 9 juli 2018

Ögongodis

Man ska kanske inte skryta med sig själv men den här necessären blev jag verkligen nöjd med.
Tyget, som inte är ett tyg utan galon med vadd på baksidan köpte jag på Symässan i Malmö i våras. Redan när jag såg rullen blev jag blixtförälskad, 30 cm ska med hem för det ska bli en necessär tänkte jag. Och nu har jag gått ex antal månader och känt och klämt på biten och nu äntligen har det blivit ett resultat.

Här är den. Hoppas ni tycker om den.


Rött foder men med facit i hand skulle jag tagit ett tyg som jag har på hyllan, rött med vita små prickar. Ja ja, det kommer fler necessärer.


Första dagen på semestern och en länk till bambisyr-evaj och Visa och berätta måndag på hennes fina blogg. Nu har jag många härliga semesterdagar att kunna ägna åt min underbar hobby.
Hoppas ni alla har en skön sommar. Må så gott!

4 kommentarer:

  1. Ja den ska du vara nöjd med, den är S...-Snygg, tyget är underbart, synd att jag inte såg det på symässan!Ser fram emot flera sydda ting nu när du är ledig då:O)) Kram Immi

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta för din länkning idag på Visa och Berätta måndag!!Bambi

    SvaraRadera
  3. Förstår att du föll för det "galon-tyget" supersöt nesse!

    SvaraRadera
  4. You pouch is beautiful - I love how you combined fabrics! That polka dot fabric is a perfect touch! Congratulations!

    SvaraRadera