söndag 3 november 2013

Okreativ helg

Om förra helgen var kreativ och mycket blev skapat så var denna precis TVÄRTOM! Den kan egentligen sammanfattas med denna bilden.


Det som kunde bråka i syrummet idag, bråkade verkligen. Inget flöde, ingen gnista och det som blev skapat åkte rakt ner i den här runda saken. Dock räddade sonen en värmeljuskorg som blev slängd. Han sydde om den på sitt vis och la värmeljus i den gav den till mormor och morfar. Han är riktigt finurlig med symaskinen En annan dag ska jag spotta i nävarna och ta nya tag, jag ska bara sura färdigt först. Alla som skapar på ett eller annat vis har sådana här dagar och då vet man att det bara är att stänga ner och gå därifrån. Ville bara dela min frustration med er. Jag återkommer med nya skapelser när min irritation lagt sig. Må så gott!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar