torsdag 1 augusti 2013

Håll i er

Här kommer den utlovade bildkavalkaden på mina broderade diskhanddukar. Och jag kan ju säga att en och annan ligger det på "lagret". Man vill ju så gärna ha något för varje smak och av den anledningen så varierar motiven enormt. Grundprincipen är dock alltid densamma - det jag själv skulle kunna tänka mig att hänga upp i mitt kök.
Så varsågoda, hoppas det finns något som tilltalar er.









Jag broderar även "jäsdukar" som har blivit uppskattade. Denna idé ska utvecklas till mer än bröd och lussebulle-motiv om bara tiden räcker till.


Idag får dock maskinerna vila lite då vi har två bilars inre som SKRIKER på uppmärksamhet. Hittills i sommar har det varit på tok för varmt för att städa bilar men idag ska det KANSKE bli av. 
Må så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar