tisdag 27 augusti 2019

Syfestival i Göteborg

Jag och tre glada damer drog till Syfestival i Göteborg. Som vi hade längtat. Och inte blev vi besvikna. Så mycket roligt och fint att titta på. Och så glad jag är att jag har köpspärrar i kroppen, annars hade detta kunnat gå hur illa som helst.

Massor av inspiration!!!!




Vad ska en sytok ha om inte en pepparkaksform som är en symaskin.


Stooooor rulle nonwoven, tre nya trikåtyger och overlocktråd.
Högen till höger inhandlades på Skroten i Kinna som absolut INTE blev en omväg på väg hem.


Fina detaljer får man aldrig för mycket av.



Och så lite fina resårer som jag nog ska använda som revärer. Tror jag.


En försov sig, en tappade telefonen i klinkergolvet så skärmen sprack och en betalade parkeringsbiljett till långt in på kvällen. Men hur eller hur var det en supertrevlig och minnesvärd fredag - tack mina vänner.
Må så gott!

1 kommentar:

  1. Hösten är räddad med allt detta fina med dig hem!!
    Trevlig sömnad önskar Jag!

    SvaraRadera