fredag 11 juli 2014

Brödkorgar i massor

Idag blev äntligen de sista brödkorgarna klara och här följer nu MÅNGA bilder på brödkorgar. Måtten är ca 18 i fyrkant och ca 9 cm höga. Bra till bullar och andra skrymmande sötsaker.




När jag ändå hade tygerna framme så klippte jag till några i lite lägre modell som både kan användas som kakfat eller om man vill ha servetter i dem. Måtten är fortfarande ca 18 cm i fyrkant men dessa är ca 5 cm höga.




Nu ska allt vara prismärkt och packat inför morgondagens marknad i Degeberga. Jag hoppas av hela min själ att vädergudarna har fel och att det inte alls blir något regn imorgon. Håll tummarna för mig, både vad gäller väder och försäljning. Må så gott!

2 kommentarer:

  1. Så fina de är dina brödkorgar! Håller tummar och tår att du får sålt mycket och att vädret blir ickeregn.
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt svar om kladdmajorna:O))) sko kolla om jag har ett dylikt broderi..Hoppas nu att du fick mycket sålt och att vädret var på din sida... Jättefina brödkorgar..Kram Immi

    SvaraRadera