måndag 6 augusti 2018

Ja det har hänt igen

Jag ber om ursäkt men nu har det hänt igen. Det går bara inte att låta bli när man hittar ett nytt necessärmönster som är precis så där fin som man drömt om. Och innan man vet ordet av så har det blivit tre stycken. Jag låter bilderna tala för sig själv.










Min fina samling!!!
Är så glad att jag hittade detta mönster hos kreativalmgren, en ytterst kreativ träslöjdslärare.

Första jobbdagen efter fyra veckors semester som alltid är en extremt påfrestande måndag avslutas med en länk till bambisyr-evaj och Visa och berätta måndag på hennes fina blogg.
Må så gott!

5 kommentarer:

  1. Wow, så snygga de är, måste nog testa detta mönster! Kram Immi

    SvaraRadera
  2. Förstår du inte kunde sluta att sy dessa härliga necessärer, supersnygga! Kram Catarina

    SvaraRadera
  3. Wow! Det var noen stilige toalettvesker / necessärer. Alle tre er veldig fine med de forskjellige stoffene du har brukt, og kjekt med lomme på innsiden. Takk for linken til mønsteret. Jeg skal i allefall lagre det på Pinterest, og så får jeg se om jeg også får laget en slik en gang. :-)

    SvaraRadera
  4. Kjempelekkre! Disse ble utrolig flotte!
    Morsomt når man finner et nytt mønster som faller i smak :)
    Ønsker deg en flott sommerdag!

    SvaraRadera
  5. Hej Lotta!
    Nu har jag kollat lite på din blogg och gillar vad jag ser! Dina nessar gillas och dina kläder går inte av för hackor de heller! Även jag har funnit klänningens värde denna varma sommar och det kommer att bli fler!

    SvaraRadera