söndag 8 juni 2014

En och annan snuttefilt

Dessa snuttefiltar har legat tillklippta sedan senvintern. Det var dessa jag höll på med när maskinen bestämde sig för att bli sjuk. De stoppades ner i en påse och var menade att komma fram och bli färdiga så fort maskinen kom hem. Men de fick tydligen ligga lite längre än så. Hur som helst så är de färdiga nu och lagret är fyllt även med snuttefiltar.

Peter Rabbit och hans vänner är underbara

Och de underbara Mirandanallarna går inte att motstå



Förpackade och klara

Min armbåge känns bättre och bättre och jag håller tummar och tår att det ska fortsätta på rätt håll. Men så har jag blivit mycket bättre på att jobba i korta pass och pausa/stretcha ofta. Idag ska jag ta upp en hög färdigbroderade jäshanddukar och klippa trådar i solen=nytta med nöje. Ikväll bär det av till riduppvisning på dotterns ridskola och på fredag är det skolavslutning. Var i hela friden tar tiden vägen?  Må så gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar