torsdag 5 juni 2014

En annan sorts nålar

Det är inte snällt att visa denna bild kanske men den förklarar min dåliga bloggaktivitet på ett bra sätt.


En MYCKET envis tennisarmbåge håller på att få sin behandling och denna gång kommer jag inte ge mig förrän den är läkt. Och det vet jag att min sjukgymnast inte heller kommer att göra, för är tennisarmbågen envis så är hon envisare har jag märkt. Hon ser nog tyvärr mer av mig än jag vill erkänna själv och sist fick jag stora pekfingret att jag ska ta det lugnt. OM jag överhuvudtaget ska vara i syrummet så är det i 20-minuterspass och sen ska armen vila i 10 minuter och det ska blandas med övningar och stretch. Och det är bara att lyda för nu vill jag verkligen blir frisk i den där böjleden.

Men ideérna finns och jag skapar i lagom doser om dagarna. Det kommer att komma bilder vilken dag som helst och jag hoppas ni har tålamod och ork att vänta ut mig och min armbåge. Må så gott.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar