söndag 7 april 2013

Några färdiga

Då har jag minsann fått hälften av kuddarna färdiga, dem som ni fick se i beståndsdelar i förra inlägget. Otålig som jag är lägger jag upp bilder så fort jag bara hinner.
På något vis har jag fastnat i det svart-vita och jag gillar det. Det är väl nåt med kontrasterna som tilltalar mig. Får se om jag någon gång framöver kan ta mig ner bland de kulörta trådrullarna och göra kuddar/motiv med lite färg på. Nåja, så här blev det denna gången. Måtten är 40 x 40 cm fast dom ser gigantiska ut på bilden.




Brodera vitt på vitt är väldans snyggt men ack så svårt att fotografera. Motivet är lite snirkliga hjärtan med texten Amore Vincit Omnia (Kärleken Övervinner Allt).


Ha en fortsatt skön söndag så går jag ner i min sykällare igen eftersom våren bestämt sig för att inte komma denna helgen heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar