måndag 1 april 2013

Ljuslyktor

Idag har jag roat mig med att sy några värmeljuslyktor. Säkert inte rätt tid för ljuslyktor men sen å andra sidan är det inte rätt tid för snö och minusgrader i Skåne heller så här års. Såååå kan vädret vara ur led så kan jag.

Motiven blev lite varierande. Först några motiv från djurvärlden. Fjärilar och andra flygfän är populära motiv bland inredningsdetaljer har jag sett så det var jag också tvungen att prova.



Sen fick det bli en fransk lilja och en kungakrona. Gångbara motiv lite varstans.



Och så ett frimärke och en fransk poststämpel i lite gammal stil.



Blir helmysigt sken från dessa ljuslyktor när det är mörkt. 
Ha en fortsatt skön annandag påsk och hoppas ni inte blivit allt för lurade denna 1:a april.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar