måndag 28 mars 2016

Applikationshus

Har kollat in så många fina applikationshus på Pinterest och har länge velat prova sy såna. En sån här lång helg har förutom god mat och en massa godis även bjudit på några härliga timmar i syrummet och äntligen har jag testat att sy dessa ursöta hus. Och jag kan ju lova er att detta är inte det sista huset av denna modell ni kommer att se från mig.




Så här på annandagen passar jag på att länka till bambisyr-evaj och Visa och Berätta Måndag som hon har på sin fina blogg. Eva visade en ursöt kudde på sin blogg med liknande hus och det var den fina kudden som gjorde att jag fick fart på tyg och Vliesofix. Och nu vill jag bara sy fleeeer. Synd att det är arbetsdag imorgon. Må så gott!

4 kommentarer:

  1. Nog är det väl typiskt att jobbet inkräktar på fritiden ;-) Applikationer är ju jättekul att sy och ditt hus är jätte gulligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta för din medverkan och inspiration på Visa och Berätta måndag!!♥♥Bambikram

    SvaraRadera
  3. Visst är Pinterest ett "farligt" ställe, där kan man hitta mycket fint.. Hus har jag aldrig testat men det var snyggt. Här är det kuddar med broderi som hägrar:O) Kram Immi

    SvaraRadera
  4. Koselig lite hus! Spennende å se hvor dette ender :)

    SvaraRadera