fredag 28 november 2014

Dags igen

Då blir det julmarknad på Tydingesjöns camping både lördag och söndag mellan kl 10,00-16,00. I morse var jag och en annan utställare här från byn och satte i ordning våra bord. Ska bli så skönt att susa dit imorgon bitti och ställa sig bak ett färdigt bord och slippa trängseln när alla ska packa upp. Det är första gången jag är med på denna julmarknaden och jag har hört att den ska vara välbesökt, så det ska bli spännande.
Om det inte finns troll och små möss i lokalen som busat runt på mitt bord så är det såhär jag dukat upp mina alster.


Det var ganska kallt i lokalen (som för övrigt är en gammal, hederlig dansbana) så jag har förberett med att inhandla ett underställ i microfleece och lagt ner en extra schal att ha över axlarna. Sen får det bli värmande kaffe för resten.


Herr och fru Tomte hänger med imorgon men dom och jag vill passa på att önska er en trevlig första advent. Hoppas ni har fått stakar och stjärnor på plats och kan mysa av lite glögg och pepparkakor. Må så gott!

3 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint du har dukat upp.
    Lycka till!!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Gunilla. Ja jag hoppas verkligen att många saker hittar nya ägare.

      Radera
  2. Mycket fint har du sytt till dina julmarknadsdagar.Lycka till, hoppas du får sälja så du känner dig nöjd!
    (har du sett vetehjärtana på min sida, såg att du fråga efter hur dom ser ut i en kommentar)
    För övrigt önskar jag dig en Trevlig adventhelg!
    Kram

    SvaraRadera